måndag 9 maj 2011

Mahjongkalas, balkongfix och världens sötaste unge!

Vi fortsätter vårt tjuvstartande av födelsedagar. I helgen hade vi mahjongkalas, skoj! Och tack igen för paket! =) Igår planterade vi och fixade fint på balkongen. Tomat, chili, örter och smultron ska där förhoppningsvis växa hela sommaren. OCH, för er som vet att jag länge velat ha hallon på balkongen, nu har vi en hallonbuske i kruka =) Hur mycket hallon det blir på den återstår att se...

Nu är Edvin med sin pappa hos farmor och farfar i Motala. Första gången jag är ifrån Edvin över natt. Känns konstigt. Jag längtar redan och tycker lägenheten känns väldigt tom... Hur i allsin dar ska jag klara mig utan att få pussa på den där lilla ungen i två dar?! Å andra sidan, kanske får jag för första gången på vääääldigt länge sova en hel natt...


Mmm paj m glass!


Stephanie hugger in på våra hemmagjorda hamburgare (och hembakta hamburgerbröd!)

Herr och fru Rasmussen

Mahjong (och jag vann stort! =)) )


Herr och fru Lindsten

Balkongfint

Söt

Sötare

Sötast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar