onsdag 10 november 2010

Mormorbesök och feber

Vi har mormor på besök hela veckan lång, mysigt! Dock fick Edvin feber i söndags och idag är första dagen som han är feberfri sedan dess. Är fortfarande hängig, mammig och nu också lite hostig och även jag känner mig inte helt i form. Men vi gör vårt bästa för att ta vara på tiden iaf! Nu har mamma återigen lärt mig att sticka och jag har just påbörjat projektet med att sticka sockor till min son. Hm. Vi får se om det blir några i slutändan, hittills har mamma mer än en gång fått rädda mig så hur det ska bli när hon åkt hem förstår jag inte. Har hört att Anna och Liina är riktiga stickproffs, hädanefter kanske jag får ha med stickningen till mammaträffarna så ni kan rädda mig?! =)

I helgen bär det av till Värmland, kanske hinner vi få vår nyköpta bil (!) så den kan premiäråkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar